 |
www.ogrodplaszow.fora.pl forum mieszkancow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek_28@onet.pl
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:37, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
1.co do kosztów rozliczenia za klucze, do chwili obecnej nie mam klucza do drzwi wejściowych przy domofonie, mimo upominania się o niego, a tu w rozliczeniu koszty tych kluczy są ujęty w przychodach i kosztach i to nie małych( a za pozostałe klucze był robiony przelew dla administracji)
2. czego dotyczą koszty art. technicznych i inne(poz. 15 i 16) jest to około 4400zł
3.przegląd wentylacji ponad 26 000 zł - a u mnie od ponad 2 lat nikt tego nie sprawdzał, to nie wiem gdzie ona jest sprawdzana
4. wywóz odpadów budowlanych? - czy my mamy za to płacić, nie bardzo wiem o co też z tym chodzi, a to tez jest koszt ok 21 000zł,
5. jest jeszcze utrzymanie czystości budynków i terenu zewnętrznego - koszt ok. 78 000zł
6. opłaty pocztowe też są wysokie, a przecież każdy deklarował jak chce odbierać korespondencję i powinny być chyba naliczane indywidualnie do czynszu, a nie w kosztach wspólnych.
Może się nie znam i jest to wszystko normalne, jednakże budzi moje wątpliwości.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez misiek_28@onet.pl dnia Wto 19:45, 15 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mareceq
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:57, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieląc tą kwotę na miesiące, wychodzi ok 7400zł miesięcznie.
Jeśli znasz kogoś, kto zrobi to taniej (i nie gorzej), to niech złoży ofertę.
Pamiętaj, że wchodzi w to również sprzatanie terenów zewnętrzych, garaży, koszenie trawników itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabi84
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:14, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Było dobrze na początku roku było czysto ale odkąd jest nowa pani to jest brudno bo nie da się, ukryć może nie wszędzie a teren był sprzątnięty raz. Miał być pan Janek i gdzie jest został zwolniony po miesiącu. Uważam ze jak płacimy 7400 to powinno to być zrobione porządnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gabi84 dnia Wto 22:21, 15 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mareceq
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:22, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
@misiek_28
Cytat: | 1.co do kosztów rozliczenia za klucze, do chwili obecnej nie mam klucza do drzwi wejściowych przy domofonie, mimo upominania się o niego, a tu w rozliczeniu koszty tych kluczy są ujęty w przychodach i kosztach i to nie małych( a za pozostałe klucze był robiony przelew dla administracji) |
są dwie pozycje w rozliczeniu: jedna po stronie przychodów, druga po stronie kosztów. Tłumacząc: tyle ile wydali na dorobienie kluczy, to ściągnęli od ludzi. Sprawa wydaje się dość prosta. Temat Twojego klucza nijak się ma do kwoty rozliczenia.
Cytat: | 2. czego dotyczą koszty art. technicznych i inne(poz. 15 i 16) jest to około 4400zł. |
To jest kwota 366zł miesięcznie. Prawdopodobnie wchodzą w to żarówki na wymianę, czujniki ruchu, które zostały zamontowane w przedsionkach wind w garażach itp. O szczegółowy wykaz możesz poprosić Grenia.
Cytat: | 3.przegląd wentylacji ponad 26 000 zł - a u mnie od ponad 2 lat nikt tego nie sprawdzał, to nie wiem gdzie ona jest sprawdzana |
A u mnie była sprawdzana wentylacja. W te koszty wchodzi również przegląd wentylatorów zewnętrznych.
Cytat: | 4. wywóz odpadów budowlanych? - czy my mamy za to płacić, nie bardzo wiem o co też z tym chodzi, a to tez jest koszt ok 21 000zł, |
Jak pewnie doskonale pamiętasz na początku roku 2015 był taki wielki kontenter na odpady budownale. To są koszty jego opróżniania.
Cytat: | 5. jest jeszcze utrzymanie czystości budynków i terenu zewnętrznego - koszt ok. 78 000zł
|
To już zostało wyjasnione w innym wątku.
Cytat: | 6. opłaty pocztowe też są wysokie, a przecież każdy deklarował jak chce odbierać korespondencję i powinny być chyba naliczane indywidualnie do czynszu, a nie w kosztach wspólnych. |
Został przygotowany projekt stosownej uchwały, aby koszty korespondencji przerzucać na adresatów.
Czy w czymś jeszcze mogę Ci pomóc?
@Gabi_84
Musimy ustalić o czym tak naprawdę rozmawiamy. Raz piszesz:
Cytat: | Dla mnie to czysty obłęd ponad 89000 za sprzątanie o reszcie już nie wspomnę |
czyli poddajesz w wątpliwość zasadność kwoty, jaką wydaliśmy za sprzatanie w 2015r.
W innym miejscu piszesz zaś:
Cytat: | Było dobrze na początku roku było czysto ale odkąd jest nowa pani to jest brudno |
Czyli masz uwagi co do jakości sprzątania w 2016r.
Jeśli chodzi o kwotę, to zostało to już chyba wyjaśnione. Jeśli chodzi zaś o jakość sprzątania, to jest o tym inny wątek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mareceq dnia Śro 0:06, 16 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKrk
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:24, 16 Mar 2016 Temat postu: Rozliczenie |
|
|
Ja uważam że temat woda - śmieci nie jak ze sobą w parze nie idą.
Ja i żona bierzemy prysznic rano i wieczorem. A jak jest upalnie to i w południe po powrocie z pracy a jak trzeba to i kolejny raz. Jestem ogrodnikiem - to nie jest zawód w którym się człowiek nie ubrudzi. Po to jest prysznic aby korzystać i chodzić czystym. Za wodę płacę ile płacę i nie mam zamiaru płacić z tego powodu wiecej za śmieci.
Są ludzie którzy biorą prysznic raz dzinnie i tyle, są tacy co nie biorą nawet raz dziennie a raz na kilka dni. Za to produkują masę śmieci bo ciągle coś kupują, wywalają, zmieniają. Czemu mam płacić za brudasów.
A co do wentylacji - jak to się ma do tych ciągle wyjących alarmów . Bez obrazy ale to jakaś paranoja że to ciągle wyje. Deweloper ma w nosie. Administracja zasadniczo tez.... W czym jest problem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KubaKrk dnia Śro 10:31, 16 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek_28@onet.pl
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:21, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
do mareceq
2. czego dotyczą koszty art. technicznych i inne(poz. 15 i 16) jest to około 4400zł.-
Z tego co mi się wydawało to oświetlenie i te inne rzeczy są ujęte w innych punktach wydatków, o których nie wspominam
4. wywóz odpadów budowlanych?- ja tu mieszkam prawie 2 lata i mam płacić za śmieci budowlane?? chyba administracja wie kto się wprowadzał w styczniu 2015, bo w większości to chyba były gruz i inne odpady, a nie zwykłe śmieci - i tu pojawia się ten sam problem taki, jak z wodą i śmieciami - jedni płacą za drugich
3.przegląd wentylacji ponad 26 000 zł - powtarzam u mnie nikt nie był, a przy regulacji okien- okazało się, że nie problem w większości nie jest w oknach, tylko właśnie w wadliwej wentylacji budynku, no więc za co my płacimy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek_28@onet.pl dnia Śro 11:22, 16 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek_28@onet.pl
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:42, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
mareceq pewnie reprezentujesz administrację i wiadomo, że ona też musi zarabiać na siebie, ale chyba jednak nie wszystko jest zrobione jak trzeba, bo stale się pojawiają jakieś problemy, które nie są do końca rozwiązywane, bo np. z innej beczki - nie wiem czy ktoś zauważył, że nasz administrator Greń zatrudnia swoją drugą firmę "Dom Servis", która zajmuje się bieżącą obsługą konserwacyjną i pogotowiem technicznym- koszty, które sobie liczy pewnie nie są małe, a prace konserwacyjne są chyba nikłe, i tu np. kolejny problem zgłaszany przeze mnie - drzwi na klatkach schodowych się nie zamykają i nic z tym nie zrobiono.
Takich problemów jest chyba mnóstwo i moje wątpliwości, co do tego wszystkiego są tylko igłą w stogu siana, jednak są i chyba nie tylko ja mam takie zdanie, ale cóż może kiedyś to się zmieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:38, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
To że zatrudnia było już omówione na jednym ze spotkań. Zmiana też brana była pod uwagę. Nawet oferty zostały zebrane. Poszukaj tańszą ofertę albo przeglądnij oferty innych firm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek_28@onet.pl
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:05, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mnie to nie przeszkadza, ja nie zamierzam się tu wykłócać, ani nic w tym stylu, po prostu skoro tak jest to pewnie każdy by chciał, żeby usterki były naprawiane i wszystko było zrobione, jak trzeba. Moje wątpliwości może nie są uzasadnione, ale napisać każdy może, zawsze można dowiedzieć się coś nowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabi84
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:56, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio widziałam samochód z Grenia tzn ten techniczny w niedziele 80 km od Krakowa pan pojechał nim na polowanie i to pewnie te koszty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mareceq
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:01, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
@Gabi_84: a co ma piernik do wiatraka ?
Firmie konserwatorskiej płacimy ustaloną stawkę miesięczną za utrzymanie naszej nieruchomości w należytym stanie.
Jeśli są uwagi co do jakości, to proszę o merytoryczne wskazanie co jest nie tak.
Wybór firmy konserwatorskiej był już wałkowany na spotkaniach, więc podsumuję to w jednym zdaniu: Zebrane z rynku oferty były na podobną kwotę, a zakres prac był trochę mniejszy.
A to czy gość tym samochodem jeździ na grzyby, czy na dziwki, to ani Tobie, ani mnie nic do tego.
Rozmawiajmy proszę o konkretach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabi84
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:12, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
To miało być na poprawe humoru chcesz merytorycznie Proszę Jestem nie zadowolona z usług firmy sprzątającej wg mnie nie wywiązują się ze swoich obowiązków pomijam fakt Pana Janka który miał być zatrudniony a nie jest. Kontakt z administracją marny ja proszę, zgłaszam Jestem olewana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mareceq
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:28, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
@Gabi_84:
Samo mówienie o niezadowoleniu niczego nie poprawia. Potrzeba jest propozycji rozwiązania problemu.
Jeśli chodzi o firmę sprzątającą, to jak już wielokrotnie pisałem jest inny wątek - tam możemy dyskutować.
Jeśli chodzi o kontakt z administracją, to faktycznie czasami nie jest idealnie, ale wszystkie moje prośby zostały zrealizowane w całkiem przyzwoitym czasie. Widocznie mam więcej szczęścia.
Co zatem proponujesz? Zmienić Zarządcę?
@misiek_28
Nie, nie reprezentuję administracji. Jestem takim samym mieszkańcem jak Ty.
Różnica między nami polega na tym, że chodzę na spotkania, słucham Zarządcy i innych mieszkańców bez uprzedzeń, wyciągam wnioski, proponuję rozwiązania (może nie najlepsze, ale często lepsze od istniejących).
Nie zajmuję się za to porównywaniem z sąsiadem wielkości chusteczek, w które smarkam nos (przecież on ma większą, więc niech płaci więcej za śmieci).
Na jednym ze spotkań poruszony został temat wysokich opłat za wywóz śmieci, które niebawem będziemy musieli jeszcze zwiększyć jeśli chcemy (a chcemy) zwiększyć częstotliwość odbierania śmieci.
Został także zauważony fakt, że płacimy dużo za śmieci dlatego, że część osób KŁAMIE deklarując ilość niższą ilość domowników.
Pojawiła się propozycja, że bardziej sprawiedliwym sposobem jest rozliczanie śmieci wg zużycia wody, gdyż dla wszystkich uczciwych mieszkańców oznacza to realne ZMNIEJSZENIE (a przynajmniej nie zwiększenie) opłaty.
Taki sposób rozliczania jest praktykowany w wielu wspólnotach mieszkaniowych, gdyż jest dużo bardziej sprawiedliwy niż rozdzielanie całkowitych kosztów na ilość lokatorów.
Powyższe zaowocowało przygotowaniem stosownego projektu uchwały.
Jeśli jednak nie chodzisz na spotkania, a potem nagle negujesz ustalenia tam poczynione, to rozumiem, że masz lepszy plan ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mareceq dnia Śro 19:47, 16 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|