Forum www.ogrodplaszow.fora.pl Strona Główna www.ogrodplaszow.fora.pl
forum mieszkancow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zebranie Wspólnoty - 28.03.2016
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ogrodplaszow.fora.pl Strona Główna -> Wspólnota
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adams




Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:54, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Widzę, że nagle wszyscy zamilkli i nikt nie chcę nic napisać. My nie byliśmy na zebraniu, ale dowiedzieliśmy się co nieco od sąsiadki.
Na zebraniu zostali wybrani przedstawiciele wspólnoty, trzy osoby, z czego jeden Pan sam zajmuje się administrowaniem, więc jest na bieżąco w tym temacie.
Były uchwalane jakieś ustawy, między innymi o tym, że nie będzie można parkować wzdłuż ogrodzenia, tam gdzie stoi kontener. Mają postawić znak. Było też mówione o stawaniu na dziedzińcu. Jak wszystkim wiadomo nie wolno na niego wjeżdżać i tak po prostu parkować. Zresztą nie od wczoraj stoi znak.
Kontener będzie stał jeszcze przez jakiś czas, ponieważ wciąż sporo ludzi się remontuje. Podobno drzwi do śmietników są za wąskie, dlatego będziemy mieli małe kosze zamiast tych dużych, bo te się nie zmieszczą w drzwiach.
Co do oświetlenia wokół osiedla, przede wszystkim od strony Fresha, to nie świeci się, bo coś jest zepsute i mają to naprawić.
Pewnie zauważyliście, że teraz firma sprzątająca się bardziej przykłada. Podobno zarządca nie wypłacił im jakiś pieniędzy za ten okres, co tak nie sprzątali. Na zebraniu była chyba Pani z firmy sprzątającej. Nie wiem dokladnie co omawiali, ale grunt, że zaczęli dbać o nasze osiedle.
Jeśli chodzi o opłaty, to rozliczenia z liczników, np za wodę będą dopiero po roku. Do tego czasu będziemy płacić zaliczki, które też sami podawaliśmy. Czyli ilość osób w mieszkaniu i planowane zużycie wody.
Było też coś o tym, że nie płacimy na razie funduszu remontowego, bo Solart się nie zgadza.. Tutaj nie jestem pewna o co dokładnie chodzi, ale ma to chyba związek z pytaniem o ławeczki na dziedzińcu. Ale lepiej nie będę pisać, bo nie chcę rozsiewać plotek. Jak się dowiem coś więcej to wtedy napiszę.
I wydaje mi się, że ktoś wspomnial o stojakach na rowery. I tu zarządca ma przycisnąć Solart, bo to oni zobowiązali się je zrobić.
Na tą chwilę nic więcej nie przychodzi mi do głowy, ale myślę, że i te informacje Was zainteresująSmile
Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKrk




Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:11, 22 Kwi 2015    Temat postu:

Czy ktoś ma jakieś informacje na temat regulaminu osiedla, którego propozycje były przesłane a na spotkaniu temat został pominięty i miał być przedyskutowany z wybraną trójką ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Małgorzata




Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:49, 24 Kwi 2015    Temat postu:

Generalnie trochę słabo bo Trójka wybrana, a informacji co się dzieje żadnej nie mamy. Przynajmniej nie wiem gdzie jej szukać Wink co ze sprawdzeniem umów u Zarządcy? co z weryfikacją kosztów? jedno trzeba przyznać - firma sprzątająca jest bardziej widoczna bo mopy regularnie jeżdżą w windzie... i to jedyny efekt po naszym spotkaniu który widzę... jeśli jestem w błędzie to przepraszam i chętnie skoryguję opinię...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKrk




Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:08, 21 Maj 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Przenieśmy się tutaj - będzie wygodniej - a nowe info od Pani Administrator:

Aktualizacja. Po rozmowie z Panią Administrator.
1. Znak zakaz parkowania i postoju przy śmietnikach - nie mają 51% wymaganych. Zbierane są podpisy od wszystkich mieszkańców/kupujących mieszkania i dewelopera ale jemu się nie śpieszy. Póki co jest 10-15% głosów zebranych

2. Śmieci - kontener ma zniknąć od czerwca. Zarząd mega się boi bo mamy małe te kontenerki podobno. Trzeba sprawdzić czy każdy dostał klucze do tego pomieszczenia gdzie one są. Dodatkowo ciekawe jak z Freshem - bo oni wywalają co mniejsze do kontenera też.

3. Furtki - furtki nie wrócą i nie będą zamykane. Taka była podobno umowa z ajentem Fresha. Będzie pismo do Solartu aby coś z tym zrobić ale raczej nic z tego nie będzie. Więc albo robimy coś na własną rękę albo będzie jak będzie czyli pielgrzymki z piwem do parku. Klucze jak ktoś sobie dorobił może na nie co najwyżej popatrzeć lub wywalić bo siatki nie ma, zamki są po urywane a 3 furtka od lewiatana nie wróci .

4. Pijący przy Freshu i szkło na ulicy - no .... każdy ma zapis w akcie, że we Freshu może być alko sprzedawany. No może. A jak nie chcemy aby pili go w parku czy przed sklepem - mamy telefony można na straż miejską dzwonić.

5. Dziedziniec - parkowanie - póki co podobno mniej parkuje - ja nie widzę aby ich parkowało mniej. Też będzie pismo do solaka - czyli nic nie będzie pewnie.

6. Regulamin osiedla - to co miało być na zebraniu a nie zostało ustalone. Trzech naszych wybrańców póki co nie zabrało w tej sprawie głosu - sprawa będzie odświeżona.

7. Deski - podobno się coś ruszyło. Głosy z mieszkań docierają i do administracji, że tam czy tu coś powstaje. Widziani byli również panowie z warsztatu - tylko nie wiadomo, czy to tak na wybory czy są dni odwiedzeń przez nowych interesantów czy serio się zabierają za prace.

8. Malowanie klatek - nie będzie malowania póki co. Chcą podobno pomalować sam parter aby wyglądało to jako tako - pozostałych pięter teraz nie - czy kiedykolwiek - pewnie we własnym zakresie ostatecznie wyjdzie.

9. Mała architektura - jak wyżej. Ostatecznie aby było ładnie zielono i wygodnie - chyba trzeba będzie samemu o to zadbać - zebrać pieniążki i posadzić.


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mareceq




Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:27, 21 Maj 2015    Temat postu:

Ad 1. Rozmawiałem wczoraj na ten temat z W. Solakiem. Do niego nie dotarła żadna informacja że ma coś podpisać w tej sprawie. Być może Pani Administrator powinna wykazać odrobinę więcej inicjatywy.
Ad 2. Na zebraniu wspólnoty ustaliliśmy, żeby utrzymywać ten kontener tak długo jak się da, bo:
a) tak jest taniej
b) część mieszkań nadal nie jest zasiedlona i nadal będą ogromne ilości śmieci budowlanych - gdzie je będą wyrzucać?
Ad 5. W zasadzie parkuje tylko jedno auto na dziedzińcu - w kółko to samo ( nr rej. KSU...) Jeśli właściciel tego samochodu czyta to forum, to być może zrozumie, że nie należy tak robić. W przeciwnym wypadku proponuję zadzwonić na Straż Miejską lub nakleić gustowną naklejkę na przednią szybę (tak zwanego Karnego ...).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKrk




Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:10, 21 Maj 2015    Temat postu:

W odpowiedzi
Ad 1. Pan Solak ma u mnie niską wiarygodność - myślę, że nie tylko u mnie
Ad 2. Jakoś nie widzę tych nowych mieszkańców robiących remonty, za to widzę sterty syfu jak na osiedlu rumuńskim zaraz przy wjeździe. Potłuczone butelki koło - które trzeba omijać w drodze do garażu też są super. Do osób za - chcecie kontenery zmotywujcie ludzi do ugniatania tego śmiecia a nie wrzucania jak popadnie. Taniej - wolę te pare groszy więcej płacić i sortować śmieci a nie płacić mniej i mieć na piwo.
Jeśli będziemy czekać na to aż się wszyscy wyremontują - wybudują to długie brody będą mieć wszyscy.

Ad 5. W ciągu dnia od godziny 8 do godziny 16 - wiem, że większość jest w pracy ale tutaj informacje od mojej żony i jednej z sąsiadek - zazwyczaj jest po 5 - 6 samochodów w tym ze 3 budowlane - absurd bo zazwyczaj jest zastawione tak, że wózkiem lepiej po trawce przejechać.

Co do naklejek jestem za! A osoba parkująca chyba ma to gdzieś. Bo większość głosów na zebraniu była - a co z tymi, którzy nie mają parkingowego miejsca. Podziwiam ludzi roszczeniowych - po co mam kupować - mogę trzymać na dziedzińcu. Skoro stać was na samochód - niech was stać będzie na utrzymanie a w tym na wygodę jakim jest parking. Nie stać was to macie nóżki i możecie sobie dojść pod parking ośrodka czy blokowisko przy nowohuckiej a nie utrudniacie tym frajerom, którzy kupili miejsca.


A co do Pani z administracji to ona w przeciwieństwie do Solaka tutaj bywa i interesuje się. Nigdy mnie nie zbyła. Nie idzie po najmniejszej linii oporu.

Co do kluczy do garażów - koszt dorobienia 6 - 7 zł i zbierane są informacje kto by chciał wtedy by były zamawiane masowo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KubaKrk dnia Czw 16:13, 21 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Małgorzata




Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:01, 22 Maj 2015    Temat postu:

KubaKrk gdzie zbierane są informacje odnośnie kluczy? bo ja chętnie...

co do postojów na dziedzińcu - jeden srebrny sedan stoi codziennie albo co drugi dzień. do tego średnio dwa, trzy samochody to minimum. zatem wcale nie jest lepiej skoro ciągle jest kilka aut. kiedyś nie miałam jak ustąpić miejsca wyjeżdżającemu sąsiadowi bo nie dało się wjechać na dziedziniec (na wjeździe dwa auta) a po drugiej stronie - tej od hotelu - oczywiście nieprzerwany rząd aut...
Apeluję o odrobinę wyobraźni! na drodze dojazdowej ruch odbywa się w dwie strony, podczas gdy po zaparkowaniu jednego pasa, na pozostałej przestrzeni ledwie mieści się jeden samochód. pytanie do tych wszystkich którzy tam stają: jak mamy się minąć?

popieram stanowisko KubaKrk: jeśli stać Was na samochody to kupcie sobie miejsce do parkowania a nie stawajcie jak popadnie utrudniając życie tym uczciwym, którzy zapłacili za to żeby mieć gdzie parkować.

Z naklejkami przestrzegam - podobno podchodzi to pod zniszczenie mienia Wink

Apel do tych którzy jeszcze nie głosowali na znak zakazu zatrzymywania: zagłosujcie! może znak w końcu uzmysłowi tym co źle parkują, że utrudniają innym życie i narażają swoje i cudze mienie na niebezpieczeństwo. to że tam jeszcze nikt nikogo nie "stuknął" to chyba cud...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaKrk




Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:48, 22 Maj 2015    Temat postu:

Zbierane są do Pani Administrator. Trzeba do Zarządu poprosić Panią Administrator i tyle. Ewentualnie podjechać niestety. Ale myślę, że telefoniczna rezerwacja - wyrażenie chęci wystarczy .

Wydaje mi się, że dużo osób własnie dlatego nie zagłosuje, że są cwani i oszczędni. Przecież lepiej mieć 20k w kieszeni i stanąć koło kosza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pkob86




Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:04, 23 Maj 2015    Temat postu:

a co myslicie na postawienie altanki na kontenery a pomieszczenie przeznaczyc dla rowerow?? na pewno lepiej bedzie to wygladalo niz kontener przed budynkiem, roweru beda bezpieczniejsze niz w garazu co ma dostep kazdy, a tak wiadomo kto bedzie mial klucz do pomieszczenia, a i monitoring obok jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam1




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:23, 25 Maj 2015    Temat postu:

Altanka na kontenery tak tylko gdzie? Tam gdzie stoją to jeszcze trudniej będzie przejechać do garażu. Poza tym jak śmieciarka ma wyciągnąć taki kontener? Pomieszczenie na rower fajny pomysł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pkob86




Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:01, 25 Maj 2015    Temat postu:

kontener jest budowlany i pierwotnie mialbyc tylko do konca maja ale zostal przedluzony jego pobyt, docelowo maja byc duze pojemniki ktore nie mieszcza sie w drzwiach do pomieszczenia w bloku.
altanka mogla by stana zwzdluz ogrodzenia od strony ruin od furtki do miejsc postojowych - obecnie tam sa kilka drzewek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiek




Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:01, 25 Maj 2015    Temat postu:

Mała korekta: Docelowo mają być pojemniki które zmieszczą się w drzwiach - przynajmniej tak administracja zakłada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drac0nis




Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:59, 05 Lis 2015    Temat postu:

Dziś o 18 jest zebranie wspólnoty. Mamy jakiś plan poruszanych tematów, bo te które pojawiły się w agendzie chyba nie są już tak pilne (firma sprzątająca wydaje mi się że poprawiła jakość wykonywanych prac)

Z tego o co ja bym chciał zapytać zarządce to:
- realizacja założeń budżetu na rok 2015 za okres Q1-Q3
- omówienie możliwości przechowywania rowerów w częściach wspólnych budynku lub możliwość wygospodarowania jakiś pomszczeń na ten cel
znak "zakaz parkowania" przy wyjazdach z garażu i jego egzekwowanie lub zniesienie zakazu
- możliwość częściowej zabudowy miejsca postojowego w celu wygospodarowania "komórki lokatorskiej"
- problem z instalacją PPOZ w garażach, nadal są sytuacje gdy alarm wyje
- podłączenie oświetlenia śmietnika z czujką przy wejściu do śmietnika

Czy wszyscy przenieśli się na FB z forum bo ostatnio widzę że zrobiło się tu cicho.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DorotaGB




Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:16, 09 Lis 2015    Temat postu:

Niestety pracuję przeważnie popołudniami, więc takie godziny zebrań kompletnie mi nie pasują. Mam w związku z tym wielką prośbę do obecnych na zebraniu o podzielenie się informacją, jakie tematy faktycznie zostały poruszone, czy któreś kwestie udało się wyjaśnić, ustalić itp? Będę wdzięczna za odpowiedź Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
khadish




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:04, 11 Lis 2015    Temat postu:

jako że nikt nie odpowiada to ja coś napiszę. Jak nakłamię to niech ktoś mnie poprawi Smile


  1. zgłaszanie problemów do Solartu
    pisać i dzwonić - jak się nie robi zamieszania to Solak przyjmuje, że sprawa jest już nieistotna. Pisząc lub zanosząc pismo do Solaka żądać potwierdzenia. Administracja będzie podejmowała takie same działania w kontaktach z Solartem.


  2. Wyjący alarm p.poż. w garażach
    podobno jest źle zaprojektowana instalacja (bardziej z punktu widzenia wentylacji niż czujników). Administracja poprosiła firmę zajmującą się tego typu instalacjami z innej zarządzanej nieruchomości o ekspertyzę. Jeśli jest to wina dewelopera powstaje problem jak zmusić go do interwencji. Zbyt mocne naciskanie dewelopera (np. wystawianie faktur i obciążanie nimi Solart, a jak nie zapłaci to do komornika) może obrócić się przeciw nam.

    Solart nie ma oczywiście pieniędzy, ale z informacji od Administracji wynika, że sprzedaż mieszkań im ruszyła co dobrze wróży.


  3. Znak zakazu zatrzymywania i postoju na dojeździe do garaży (wątek)
    Jak można podejrzeć na stronie Administracji Solak zgodził się na postawienie ww. znaku i podpisał uchwałę. Zatem znak stanie - ale nie usłyszałem kiedy. Jako że Solart ma póki co większość (mieszkańcy posiadają, jeśli dobrze pamiętam, ~47% udziałów w nieruchomości) twierdzi, że będzie się zgadzał na sensowne propozycje uchwał.

    Poruszana była też kwestia znaku zakazu wjazdu na dziedziniec. Tendencja jest taka by albo go znieść albo zezwolić wjazd na czas rozładunku. Jest to droga przeciwpożarowa więc bardziej skłaniamy się ku drugiej opcji. Zwłaszcza, że jest to dziedziniec i powinien raczej służyć do przesiadywania na ławkach (inna kwestia) niż parkowania. Poza tym w pierwszej klatce mieszka osoba niepełnosprawna i parkowanie przy wyjściu z tej klatki potrafi jej utrudnić życie. Wyjechanie wózkiem z dzieckiem też może być utrudnione przez parkujące pojazdy.

  4. Kwestia dogadania się odnośnie instalacji własnych szafek czy wieszaków na rowery na ścianach/słupach w garażach.
    Można, byle by nie naruszyć konstrukcji nośnej budynku. To jest wiercenie w słupach odpada (można zastosować za to opaski np. stalowe i na nich wieszać). Raczej można wiercić w ścianach garażu ale od strony formalnej wysłać zapytanie do Solartu ze zdjęciem miejsca i oczekiwać na zgodę. Zazwyczaj Solart nie robi problemów. Co do szaf stojący - nie ma żadnych przeciwwskazań (to nasze miejsca postojowe), ale dobrze by było gdyby owa zabudowa była jednolita tzn. by nie było pokazu mody szaf stojących Smile

  5. komunikacja z Administracją (wątek)
    mailowo lub telefonicznie. Problem jest z informacją zwrotną od administracji do ogółu. Ja zaproponowałem internetową stronę/narzędzie to śledzenia zagadnień - można testować .

  6. firma konserwatorska
    Mareceq szukał firm konserwatorskich, ale jest to zazwyczaj jednoosobowa działalność gospodarcza i firma "krzak". Zobowiązał się szukać dalej w celu chociażby porównania ofert z obecnym konserwatorem (Greń Nieruchomości)

  7. Firma sprzątająca
    Firma Maxus ma umowę do końca listopada. Od grudnia wchodzi na okres 3 miesięczny (próbny) inna firma której nazwy nie pamiętam, znaleziona przez Grzegorza (jedna z 3ech). Jest droższa (chyba 7300zł/msc - jeszcze będzie podejmowana próba negocjacji), ale z racji tego, że jest to koniec roku a Maxus ostatnio zszedł z ceny, to mieścimy się w budżecie na ten rok. Głównym zadaniem będzie doczyszczenie korytarzy i cokołów (?) oraz utrzymanie czystości. Okres jest najgorszy bo zimowy. Była tez propozycja by zastosować metodę "kija i marchewki" tzn. za dobrze wykonana pracę dodatkowe np. 500zł. Sprawa oceny czy firma wywiązuje się ze zobowiązań pozostaje w rękach Pani Zofii Lis oraz osób tym najbardziej zainteresowanych.

  8. instalacja luster na zakrętach przy wyjeździe z garaży
    chyba większość poparła ten pomysł

  9. Instalacja czujników ruchu w pomieszczeniach śmietnikowych oraz w garażach w przedsionku wind.
    także nie było sprzeciwów

  10. kwestia zieleni na dziedzińcu (wątek)
    ktoś zwrócił uwagę, że trawa na dziedzińcu przybiera plackami kolor brązowy oraz że prawdopodobnie tylko bliskości Wisły nie umarła ona w tym roku. Pomysł na wynajęcie firmy która by nam zorganizowała zieleń na dziedzińcu i raz na pół roku o nią zadbała. Była też poruszana kwestia ławek, których organizacja (jeśli dobrze pamiętam) stoi po naszej stronie tj. wspólnoty.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ogrodplaszow.fora.pl Strona Główna -> Wspólnota Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin